lauantai 27. lokakuuta 2012

Muse!


Olin eilen perjantaina 26.10. katsomassa Musea O2 Arenalla. En ollut ennen nähnyt ko. orkesteria livenä, koska kaikkien Suomen keikkojen kanssa on sattunut päällekäin aina jotain muuta. Ja olipas se hyvä! Oli tosi kiva nähdä Muse esiintymässä kotikentällään, koska koko jättimäinen yleisö (n. 20 000 henkeä) oli ihan messissä ja lauloi mukana. Minulle ominaiseen tapaan luikin mahdollisimman eteen (olin ehkä n. viidennessä rivissä suurimman osan keikasta), mutta ihan loppukeikaksi siirryin taakse, kun tuli ahdistus. 

Keikan jälkeen hurautin Camden Towniin, jossa näin tuttuja Suomesta. Oli tosi kiva ilta! Oltiin ehkä vain vähän väärin pukeutuneita, koska suurin osa muista ihmisistä oli pukeutunut Halloween-teeman mukaisesti. Yöllä oli tosi kylmä, joten olin kyllä ihan iloinen, ettei päällä ollut mitään naamiaisasua vaan ihan oikeat vaatteet! Camden Townista (ja muualtakin keskustan suunnilta) pääsee muuten tosi kätevästi kotiin yöbussilla, tuli sekin nyt testattua.

Minulla oli keikalla mukana vain pieni pokkarikamera, jolla ei saanut kunnon kuvia. Tässä kuitenkin vähän tunnelmia eiliseltä.

1 kommentti:

  1. oh O2 arena is huge ! I am curious about how the Black Keys gig will be here, because they are not typicall band for such large space.

    VastaaPoista